@ Koh Pahngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu @ Koh Pahngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu

@ Koh Pahngan

Door: Silvia

Blijf op de hoogte en volg Silvia

08 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Hoi iedereen,

Eventjes niet op internet geweest en zoveel mail te lezen.. Leuk dat jullie blijven volgen!

Koh Samui was een tegenvaller.. heel erg toeristisch en heb er geen echte leuke mensen mogen ontmoeten.. Het waren voornamelijk gezinnen en het was redelijk rustig.. Ik heb natuurlijk flink mijn best gedaan om de tijd er te doden, als voorbeeld naar de kapper geweest, een ervaring rijker in dit land! Ik moest nog net niet zelf de schaar vasthouden, een ontzettend lief vrouwtje maar opgeleid? Ze vond me zo leuk dat ze daarna mijn haar nog wilde invlechten, gratis.. hahaa heb er wel even gezeten dus!
Ook een full body scrub gevraagd, maar hier ging iets mis, ik kreeg namelijk een full foot scrub, het enige wat ik echt niet wilde, want ik was net zo blij met mijn eelt waar ik dagen op kon lopen ; )..

Ook met een motortaxi (echt een attractie en aanrader!) naar het meest populaire strand gegaan, chaweng beach, daar het meeste luxe hotel uitgekozen en op een strandbedje gaan liggen en bakken,,

De laatste avond met zonsondergang naar the big budha gegaan en lekker gegeten met een engels meisje welke ook haar draai niet echt kon vinden..

Al met al wel volle en leuke dagen alleen wel lichtelijk heimwee gehad.. Wat opzich alleen maar een goed teken is en ik blij met mijn leventje thuis, dus wees niet ongerust!

Eergisteren aangekomen op Koh Pahgnan, heeft even geduurd want de boot was stuk haha.. en beland in Coral Bungalows, echt een heel leuk backpackers oord! Gister avond was er een Pool party, een feest bij het zwembad..

Vandaag heb ik een tour gedaan per boot over het eiland.. Een hele leuke dag, maar wederom erg aparte ervaring..
In plaats van de beloofde 50 personen bleken we maar met 6 personen te zijn, en jahoor ik was de enige vrouw! De eerste stop was alleen voor de guide, die eruit ging om drugs te halen.. we werden dan ook allemaal van harte uitgenodigd om mee te gebruiken met hem.. De guide was de hele trip door zo stoned als een garnaal en had er eigenlijk helemaal geen zin in.. Hij heeft ons alleen dingen laten zien waar vrienden van hem zaten te blowen.. De mannen waren flink aan het klagen, maar ik moet zeggen dat ik mijn ogen uitkeek op zee en de stranden, tsjah echte eye catchers waren het misschien niet.. maar toch zeker de moeite waard voor een Hollander.. Ook voor het eerst gesnorkeld, nog een beetje onwennig maar heel gaaf!

Ik ben net terug en zit bij de Regea Bar naast mijn bungalow, een boomhut met regea muziek, ik weet niet hoe je schrijft, hangmatten eigenlijk de gezelligste bar sinds tijden! Hebn een laptop geleend, dus zit hier lekker met een Changetje dit verhaal te schrijven.. echt genieten!

Morgen ga ik naar Koh Tao, eens zien wat daar te beleven valt!

En jah.. de tijd gaat snel, maar heb ook het gevoel dat ik al een half jaar weg ben..

Groetjes!

  • 08 Februari 2011 - 17:11

    Tineke / Jan:

    Daar ben je weer !!! wij begonnen jou en je verhalen al te missen !! maar ik zie aan dit verslag dat het nog steeds goed vertoefen is, ondanks een paar wat mindere dingen ! moet kunnen he !? Tot heden toe vinden wij dat je jezelf heel goed staande houd, petje af hoor! maar dat je daar ook nog ff tegen een halve junk aan moet lopen ?? niet te geloven...maar ja,ze zitten echt overal he !? sta er maar verder niet bij stil, maar ga lekker verder met het ontdekken cq genieten !! groetjes. xxxx

  • 08 Februari 2011 - 20:02

    Bianca:

    Lieve Sil,

    Leuk om je verhalen te lezen!! En fijn zo nu en dan een sms, voel je toch weer even dichtbij. Ik vind het wel leuk dat je bijna weer terug bent maar voor jou zal het wel wennen zijn. Hoewel het natuurlijk leuk zal zijn om iedereen weer te zien maar na 2 weken wil je weer terug! Wel jaloers hoor, heerlijk als ik het zo lees en wat een avonturen. Gaaf meis! Geniet nog maar volop. Heb je verdiend. Ik ben trots op je kanjer.
    Liefs,
    Bianca

  • 08 Februari 2011 - 22:42

    Pa:

    Ha, eindelijk weer een teken van leven! We liepen nl. ween paar dagen achter wat betreft al je avonturen.
    Maar nu zijn we wer helemaal bijgepraat, bijgechat of hoe noem je dat tegenwoordig?
    Doe maar rustig aan daar! Gedniet en wellicht vind je de wereld onder het water oppervlak mooier dan er boven en ga je straks nog eens echt leren duiken.

  • 09 Februari 2011 - 19:51

    Sylvia:

    Leuk verhaal weer, Sil!
    Geniet nog eventjes!

  • 11 Februari 2011 - 20:23

    Pa:

    Uit nieuwsgierigheid ben ik ff wezen goegelen op Koh Tao, waar ik nog nooit van had gehoord.
    Welnu, nu weet ik dat het op ca 17 miles van Koh Phangan ligt. Het is een subtropischy bounty eilandje wat wereld beroemd is om zijn duik facaliteiten.
    Dus mocht je daar de kans krijgen! Ontdek dan de wondere wereld ONDER water. Kan ook met snorkelen natuurlijk. Er gaat echt een wereld voor je open en voordat je het weet, ben je voor je hele leven verknocht aan deze duiksport.
Silvia

Actief sinds 08 Jan. 2011
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 18158

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 19 Februari 2011

Een maandje Thailand

Landen bezocht: