@ Chiang Mai 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu @ Chiang Mai 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu

@ Chiang Mai 2

Blijf op de hoogte en volg Silvia

27 Maart 2013 | Thailand, Chiang Mai

Ik heb verschillende tempels bezocht, waaronder Wat chedi luang en Wat pra singh & zonder dat dit mijn plan was het National museum van Chiang Mai bezocht.. Alleen al grappig om mee te maken omdat de helft van de wat boeiendere dingen in het museum niet werkten en dit ter plaatse voor me gemaakt werd ( zonder succes )..

Vanmorgen vroeg werd ik opgehaald om als Jane door de jungle te gaan banjeren.. De zogeheette Eagle tracking.. Dit was heel erg gaaf stukkies tokkelen en abseilen..

Het is momenteel erg rustig in Chiang Mai, ik zie weinig / niet erg veel Europeanen, wel veel Chinezen zijn er momenteel..

Mijn avontuur in de jungle deelde ik dan ook met een Chinees echtpaar op Crocs ( mooi!) die geen woord Engels spraken..

Morgen ga ik de richting op van Luang Prabang ( Laos )..

Eerst met een minivan naar Chiang Rai om ' the white temple` te bezoeken om vervolgens de twee dagen erop te gaan varen naar Luang Prabang..

Ik ben benieuwd, hoop stiekem niet op een boot vol Chinezen die geen Engels spreken maar ook dan vermaak ik me wel hoor!

Er valt hier teveel te zien om je ook maar een moment te hoeven vervelen..

Groetjes!

Silvia

  • 27 Maart 2013 - 17:29

    Marianne:

    Hoi globe trotster , wat grappig om die man terug te zien, die heb je nog zeker bedankt voor die tip he, hihi.
    En gebaren taal is ook een taal, ze zeggen altijd dat wij Hollanders, de Chinezen onder de Europeanen zijn, dus doe je best. Laos ken ik alleen als een ingredient van een Indisch gerecht, maar moet daar wel heel mooi zijn. jeetje twee dagen weg en al weer zoveel gezien, je maakt zelfs mij enthousiast, zie het zo voor me, jij als Jane. Heel leuk om te lezen Sil, en inderdaad zal jij je niet snel vervelen. have fun, ik kijk al weer uit naar je volgende verslag. Groeten van oma en opa, had ik beloofd te doen, bij deze,
    Tante Marianne

  • 27 Maart 2013 - 17:48

    Pa:

    Hallo Silvia,

    Leuk dat je direct al een paar berichtjes op waarbenjij zet. De start is in ieder geval goed en verloopt naar wens en planning, zo te lezen.
    De foto's komen later wel. Ik volg je ook op Google Earth, want de plaatsnamen die jij noemt, zeggen mij weinig. Dat toggelen zal wel avontuurlijk zijn. Ik heb de website bekeken.
    Nu met de boot vlotje varen, ook heel avontuurlijk, lijkt mij. Nou meid, veel plezier hoor!

    Groetjes,

    Pa

  • 27 Maart 2013 - 19:11

    Jan:

    De eerste berichten komen binnen !! heerlijk om te lezen, ik voel bijna de warmte van de omgeving ! ga zo lekker door, want als wij aan jou verhalen kunnen zien dat je geniet , dan doen wij dat ook !!!

    groetjes uit het nogsteeds veel te koude Rotterdam !

  • 01 April 2013 - 13:01

    Gerard:

    Hallo Silvia. Het is hier nu 2e Paasdag en ik ben op Youtube allerlei filmpjes aan het bekijken waar jij zoal ben geweest. Ik heb nu een goed beeld gelkregen van wat jij zoal in Thailand en Laos tot nog toe heb beleefd. Ik heb filmpjes gezien van de Eagletracking in Chaing Mai, de prachtige White Temple, de 2-daagse boottrip naar Luang Prabang over de Mehkong River, de fantastische natuur met die prachtige watervallen van Luang Prabang en de grotten, die je vandaag daar hebt bezocht. Wat beleef jij daar veel zeg! En wat is het daar mooi! En je bent nog niet eens halverwege!
Silvia

Actief sinds 08 Jan. 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 18160

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 19 Februari 2011

Een maandje Thailand

Landen bezocht: