@ Koh Pipi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu @ Koh Pipi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu

@ Koh Pipi

Door: Silvia

Blijf op de hoogte en volg Silvia

12 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Hoi iedereen!

Ik heb gisteren mijn ' eindstadium ' van de reis bereikt, Koh Pipi.. Een PRACHTIG eiland.. Natuurlijk zal ik veel fotos maken die volgen.

Ik ben vanaf Koh Tao gekomen met een nachtboot, dit is echt de meest vreemde manier van vervoer die ik ooit heb genomen, 100 matrassen naast elkaar en ieder had er een.. Het leek wel een slavenboot.. Wederom een geweldige ervaring!

Ik heb nog niet veel gedaan hier, afgezien van het strand, dus heb geen nieuws,

Wilde alleen even laten weten dat alles zijn gang gaat hier!

Groetjes!

  • 12 Februari 2011 - 08:15

    Tante Marianne:

    Nou Sil, ik zou zeggen lekker bruin bakken en gewoon nog even goed uitrusten voor je de lange terug reis weer maakt. Opa en Oma leven erg met je mee, en vragen telkens of je nog wat geschreven hebt, je krijgt dan ook wederom de groetjes ( wat ik vaak ben vergeten te schrijven, maar bij deze dus voor alle keren dat je wat geschreven hebt.) Geniet van je laatste paar dagen en een hele voordspoedige terug reis gewenst, maar eerst nog een paar dagen relaxen,
    Kus Tante Marianne

  • 12 Februari 2011 - 08:57

    Tineke / Jan:

    Het einde....klinkt lullig maar is onvermeidelijk !! maar niet getreurd, want je heb nog een leuk weekje te goed ! Die naam allen ; KOH PIPI !! Dat moet echt mooi zijn, in mijn verbeelding geniet ik echt met je mee,en het stand ? ja daar zijn wij standaard al gek op dus dat zit ook wel goed haha !! ik mag aannemen dat je dit laatste weekje lekker rustig aan gaat doen ?! hoe dan ook ...pakken wat je pakken kan. o ja..laat wel aub weten wanneer je het laatste verslag op het net zet ! altijd fijn om te weten he !! groetjes....xxxx

  • 12 Februari 2011 - 10:21

    Pa:

    Ben benieuwd naar je foto's!
    Dat Koh Pipi moet ook een wonderschoon Bounty eiland zijn.
    Geef ff de link van de website van het onderkomen waar je in zit. Kan ik ff meegluren hoe het er daar uitziet.
    Veel plezier daar...

  • 12 Februari 2011 - 12:19

    Marjo:

    ik ben nog nooit in Thailand geweest, maar ken het natuurlijk wel van foto's en films. Eens wil ik er ook nog graag naar toe.
    ik heb wel jaren terug de film Beach gezien met Leonard Dicaprio. dat gaat volgens mij over dat eiland. Ik heb de grappige naam toch onthouden. Het waren mooie beelden. Ik kan herinneren dat zij doken van grote groene hoogtes in een wonderblauwe zee. Laat dat maar hoor, volgens mij zijn dat stuntmensen die dat doen.
    Sylvia, geniet deze week nog van al het moois en de cultuur, volgende week zit je misschien al weer aan de boerenkool (wat trouwens ook lekker is)

  • 13 Februari 2011 - 14:16

    Heleen:

    Ha Sil,
    Leuk je verhalen te volgen!
    Wat vond je uiteindelijk van Koh Tao en ben je nog naar een feest geweest op Koh Pgnang? Ik wel natuurlijk wel foto's zien van Koh phi phi :-)
    Wanneer kom je weer thuis? Ben benieuwd naar je verhalen, veel plezier nog daar. Geniet nog maar ff hoor want het is hier maar grijs en grauw!!
    dikke kus

  • 19 Februari 2011 - 17:15

    Tineke / Jan:

    Jammer dat er geen slot verslag achteraan is gekomen ! maarja...je zit nu weer ''heerlijk'' thuis te genieten van het geweldige nederlandse weertje !! bahbah. Alleen jammer dat iets lichter thuis ben gekomen ivm diversen verdwenen spullen !! wat een shit einde is dat dan he !? maar gelukkig heb je van de rest van de tijd lekker genoten !! Nou Sil bedankt dat wij vanuit Rotjeknor jou reis mochten "meemaken ''. see you xxxx
Silvia

Actief sinds 08 Jan. 2011
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 18160

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 19 Februari 2011

Een maandje Thailand

Landen bezocht: