@ Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu @ Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu

@ Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Silvia

27 Maart 2013 | Thailand, Chiang Mai

Hoi iedereen!

Helaas geen fotos, het internet is te traag om te downloaden..

Bedenk zelf de beelden er maar bij ; )

Bij aankomst dinsdag op Bangkok om half acht lokale tijd heb ik direct een ticket naar Chiang Mai geboekt, met vertrek om acht..

Ik ben op Bangkok even naar buiten gegaan op het vliegveld, maar een frisse neus heb ik daar zeker niet gehaald ; ).. Wat een klap die hitte!

Gelukkig was Chiang Mai een stuk beter te doen : )

Ik ben vanaf het vliegveld direct naar het hostel gegaan waar ik twee jaar geleden ook was.. en verrek.. dezelfde man als toen zat er nogsteeds.. ( die twee jaar geleden tegen me zei dat ik de nachttrein a 11 uren reisrijd terug moest nemen om naar de nl. ambassade moest gaan omdat ik mijn emigratie paspoort kwijt was )..
Op internet wordt deze man als onbeschoft omschreven, echter kan ik wel van die vent genieten.. als je wat vraagt zegt hij dat hij bijna met pensioen is en hij lijkt daarmee sprekend op the old man van pawnstars ( baas! )..

Silvia

Actief sinds 08 Jan. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 18155

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 19 Februari 2011

Een maandje Thailand

Landen bezocht: