Een maandje Thailand - Reisverslagen van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu Een maandje Thailand - Reisverslagen van Silvia Disseldorp - WaarBenJij.nu

Een maandje Thailand

Ik heb al een aantal jaren het plan om naar Thailand te gaan.. Lekker rondreizen, zon, zee, strand, cultuur snuiven, kennismaken met de boedhistische levenswijze en er even helemaal tussenuit zijn..

En om het eens niet alleen bij woorden te houden (zo 2010!), heb ik twee maanden geleden een ticket geboekt.. Met het idee dat dan de spanning zou afnemen..

Helaas werkt het psychologisch toch niet zoals ik had gedacht en giert de adrenaline nu al door mijn lijf als ik denk aan alleen al de vliegreis..
Al meerdere mensen uitzwaaien voor een half jaar of jaar welke naar de andere kant van de wereld gaan, 'Je gaat een toptijd krijgen! Maak je niet druk!'en zelf al schijten bij een maandje Thailand..

Maarjah.. ik ga dan ook wel helemaal in mijn eentje.. Ben nooit buiten Europa geweest, verdwaal in Adam nog maandelijks de weg, vraag om de twee weken een nieuwe pinpas aan aangezien deze in mijn omgeving het niet langer volhoudt dan een aantal pinbeurten, breekt het zweet bij mij al uit bij mild gekruide borrelnootjes, teveel vreselijke nieuws heb gehoord over het Thaise strafregime en gevangenissen, maar.. Ticket is geboekt en maand vakantie is opgenomen dus.. Jah, ik ga er zeker aan geloven!

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2013

@ Chiang Mai 2

27 Maart 2013

@ Chiang Mai

23 Maart 2013

Op naar Zuid Oost Azie!

12 Februari 2011

@ Koh Pipi

08 Februari 2011

@ Koh Pahngan
Silvia

Actief sinds 08 Jan. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18157

Voorgaande reizen:

20 Januari 2011 - 19 Februari 2011

Een maandje Thailand

Landen bezocht: